Kako sam popušila život … i još po nešto :D

Pročitah, pre neki dan na netu, kako svaka cigareta skraćuje život za 7 minuta. Pa se dadoh u računicu, onu grubu.

Duvanim ravno 30 godina. Prvih 15 po jednu paklu, ovih preostalih 15 po dve.

Kada sve to bacimo na papir dobijemo sledeću računicu:

1 pakla = 20 cigareta

Ja tučem dve pakle dnevno… znači komada 40

40 cigareta x 7 minuta = 280 minuta

280 minuta : 60 minuta = 4 sata i 40 minuta (toliko sebi DNEVNO skratim život)

Da vidimo koliko to izađe za ovih 30 godina ukupno:

Prvih 15 godina  iznosi:    365 dana x 15 = 5.475 dana

5.475 dana x 20 cigareta dnevno = 109.500 cigareta

109.500 cigareta x 7 minuta = 766.500 minuta (ovoliko MINUTA sam skratila život za prvih 15 godina pušačkog staža)

766.500 minuta : 60 minuta = 12.775 sati (ovoliko SATI sam skratila život za prvih 15 godina)

12.775 h : 24 h = približno 532 dana (ovoliko DANA sam sebi skratila život za prvih 15 godina)

Kada ovu formulu primenimo na sledećih 15 godina pa sve pomnožimo x 2 (jer sam konzumirala 2 pakle dnevno) dobijemo da sam za tih sledećih 15 godina sebi skratila život za još 1064 dana.

532 dana (prvih 15 godina)  + 1064 dana (drugih 15 godina) = 1596 dana (ovoliko sam sebi skratila život za 30 godina)

1596 dana je približno 4 godine i 4 meseca. 4 GODINE i 4 MESECA!!!

A šta sam sve mogla da uradim za to vreme… NEMA CENU! (ovo me podseti na onu reklamu za Mastercard ili tako neku 😀 )

Još da vidimo koliko je to u novčanim jedinicama.

Znači ovako…

za prvih  15 godina izduvanila sam 109.500 cigareta

sledećih 15 godina izduvanila sam  109.500 x 2 (što je 219.000 cigareta)

109.500 cigareta + 219.000 cigareta = 328.500 cigareta

328.500 cigareta : 20 cigareta = 16.425 pakli  (za 3o godina života)

16.425 pakli x 130 dinara = 2.135.250 dinara !!!

Narode… odakle meni ovolike pare!?!

KONKLUZIJA:

Popušila sam život, popušila sam pare, popušila sam zdravlje, popušila sam putovanja, novi punto, liposukciju, ugrađivanje sisa, povećanje usana, smanjenje usmina…

Nego… ODAKLE MENI OVOL’KE PARE JBT????

Iznervirah se… odoh da zapalim…

42 responses to “Kako sam popušila život … i još po nešto :D

  1. Xexexexexee, slatko sam se nasmejao, i smejući zakašljao.. :D.
    Moram priznati da nemam toliko pušačkog staža, ali nikada nisam ni pokušao da prestanem da pušim. Jednom sam pojeo govno, davno u srednjoj školi,počeo da pušim i od tada ne stajem. Imam i svoj lični rekord-1996 godina,kada mi je majka umrla,tog dana sam popušio boks bonda. Boks cigara za dan,200 cigareta. Sada u proseku,paklo ipo dnevno, i pokušavam da svedem na jednu kutiju. Od prve jutarnje kafe i cigarete nema boljeg načina da se započne dan.

    Pa koleginici po NIKOTINU, da zapalimo mi po jednu….. 😀 poz od Nenada

  2. Nisam neki pušač, niti sam ikada bio. Danas pušim nekoliko cigara dnevno i to onih najmanjih i najtanjih (evo sad je oko 6 popodne i popušio sam jednu cigaru). Ipak, mišljenja sam da i to treba bataliti. Sama si navela razloge – novac, zdravlje. Imam utisak da je danas mnogo teže ostaviti cigare nego, recimo, pre 10-15 godina. Ne znam šta je u pitanju, valjda stavljaju neko dodatno sranje.
    Letos sam pričao sa mojim prijateljem Nemcem, koji je skoro ostavio cigare. Tamo su cigare jako skupe zbog visokih poreza. Priča kako su ga svi kritikovali dok je pušio – Pa zašto to radiš i tako to. Na kraju je smislio dobar odgovor: „Pušim za Nemačku!“

  3. Kada sam ovo računala za sebe rezultat je bio oko 8. meseci skraćenja života.
    Onda sam uradila dodatni račun:
    Ako je potrebno samo 3,5 minuta (pola od hipotetičkih 7 minuta) da bi se popušila jedna cigareta, onda sam potrošila skoro četiri meseca svog života na cigarete.
    Ostavila sam ih ‘ladno.

    • Ma, nema zime. Naročito za proizvođače cigara u Srbiji. Još kada stave malo lake droge, čisto da ljudi ne zaborave da kupe sledeću paklu… Evo danas sam popušio 3 cigare, a sada mi se puši i četvrta. Odoh na terasu…

  4. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

Оставите одговор

