Muka mi je… :(

Probaću da ovog puta budem ozbiljna. Stvarno. Nekako mi je došlo, pa da iskoristim priliku.

Nikada do sada nisam ni pomišljala da napustim Srbiju.

Proputovala sam dosta, videla sve i svašta i uvek se sa radošću vraćala ovde, gde su svi oni koje volim. I volela sam ovu zemlju, volim je i sada, ali mislim da ona više ne voli mene.

Više nemam onaj osećaj komocije negde u duši. Počela sam da brinem i da se osećam nelagodno i beskorisno.  A ja to baš ne volim. Imam osećaj kao da nosim cipele 2 broja manje… sve me nekako steže, useca se, pravi žuljeve… Samo što ne prokrvarim… Eto…

Pošto ja baš i nemam neko retrogradno pamćenje, biće ovo kratak post.

Počela sam da se osećam kao trudnica 😦

Muka mi je od nebrige, nemara, beskrupuloznosti, koristoljublja, lažnog morala, licemerstva, obmana i laži. Muka mi je od privatizacije, nameštenih tendera,  imenovanja vlade, direktora, veza za vrtić, redova za operaciju, skupoće, gužvi u opštinama, protesta u centru grada, malih plata, velike skupoće, malih  lopovluka i velikih krađa, sitnih duša, velikih mudonja…

Muka mi je i od bubamara, mrkih medveda i naravno Zakona o pomorskoj plovidbi, od EU i NATO alijanse, od pokvarenog mleka koje sam slučajno popila juče…

Muka mi je što više ne vidim osmehe na licima prolaznika.

Muka mi je od teskobe u grudima, od kratkog daha, od teških nogu, velikog dupeta i malih sisa, suve kose, mekih noktiju…

Prosto mi dođe da prodam ovu rupu koju imam i da odem u tri lepe, negde na Jamajku, da se sunčam, dočekujem turiste, otvorim bar i zabavljam zaludne bogataše…Dobro… i njihove žene 😀

Muka mi je što mi je muka 😦

PS   I ovog posta ne bi bilo da nisam iziritirana pečatom „Kosovo Carina“, jer, ako lepo piše Toyota Carina… C se čita kao K… Pa dooookle više slovne greške!? Muka mi je!

(Fotku sam izgleda mak’la sa istoimenog bloga, upsss)

21 responses to “Muka mi je… :(

  1. Moram i sam priznati,a nisam žensko niti trudnica,MUKA MI JE……Srbijo u kom smeru ideš i šta će biti sa tobom.Veze i vezice rade na sve strane,a šta ćemo mi koji smo NEPOVEZANI?

Оставите одговор

