… a onda vam se prikažem kao BLogorodica Trojeručica…:D

Sinoć razgovaram sa obožavanim bićem iz ove dimenzije (onaj što ima glas do yaya, iz prethodnog posta) i pitam ga: „Zašto nisi stavio ONAJ nick?“

Dotični „baritondžija“ reče da će svoje pisanije da potpiše punim  imenom i prezimenom… sliku je već turio. Egzibicionista valjda…Narcis…šta ga znam 😀

I sad ja nešto mislim… Da l’ bre da vam se prikažem?

Mislim… nisam ja baš toliko neprijatna za oko… nekolicini… 🙂  Nego, vršljam po onom Neogenu i nekima sam se već zamerila 😀

Mali je ovo svet, naći će me… utepaće me 😀

Kako da manjkam a još decu na put nisam izvela…?

DakleM, ovako stvari stoje…

Biću na dotičnom sajtu još neki dan, mesec ili godinicu… Ono bre ‘rani ego savršeno 😀

E, kad se tamo nahranim…. eto mene ovde da vam se prikažem… il’ ko Gospa il’ ko Madona .. mada mislim najpre kao Trojeručica, jer kako stvari stoje, i koliko kuckam… meni će sigurno do tada da izraste i treća ruka 😦

*Ovo dete koje ću držati u naručju je Sin @Matrix 😀 😀 😀


NARAVOUČENIJE: Neko ima sin @Dragan …a ja imam sin @Matrix 😀 :P;)


24 responses to “… a onda vam se prikažem kao BLogorodica Trojeručica…:D

  1. Sugestivna,dive ti se.Postala si im idol.Mogla bi sada da snimiš autobiografski film,i napišeš knjigu,Jedino,molim te sa političarima nemoj da se družiš.Ostani naša,kao i uvek.
    🙂
    ps.
    Kad smo kod snimanja pomenutog filma,pozovi nas da posmatramo audiciju,ili još bolje pozovi omiljene blogere da ti pomognu oko izbora glumaca.

Оставите одговор

