Twittujem na blogu… može mi se :D

Danas su mi direktor i šef na službenom putu. Znači… najebali ste, imam neviđenu želju  da danas pišem gluposti.

Mislim da sam juče sam pojela crva iz šljive. Nisam baš sigurna, znači…. moje informacije nisu VALIDNE.

Pričala sam sa muškarcem koji ima takav glas, da mu polni organ uopšte NE TREBA.

U Maxiju sam zimus optužena da sam ukrala najlon čarape 😀 Čista glupost, ja sam pre svega jedna dama… 😀 A to što nosim ( kao svaka dama) rezervne čarape u tašni, ne znači da sam LOPOV. Kamerama utvrđeno (naravno) da su me krivo OPTUŽILI. Dobila sam fcn „Izvinite gospođo“. CASE CLOSED!

Upravo na hodniku pričaju o emocionalnoj inteligenciji. Radila sam test pre dve godine, i bila vrlo zadovoljna rezultatima. Pošto se na  EQ, za razliku od IQ (a ni jedno ni drugo nema veze sa Q) menja, uradiću ponovo test. Ako me nema ovih dana, možda sam, očajna zbor rezultata, izvršila samoubistvo, možda sam nekoga ubila ili sam se udala. Četvrto NEMA!

Odlično podnosim temperaturu do +35, relativno dobro do +38. Za danas najaviše +40. Da li se salo topi na toj temperaturi?  PLS RT

U utorak sam prošla pored leša na ulici. Ja se i dalje osećam potrešeno. JEBALI VAS USRANI MOTORI!

@celava_ti_mama i @cvecarka su moji omiljeni likovi na twitteru. Prenesite im POZDRAV .

(ovde je pisalo još nešto, ko je pročit’o … pročit’o  je… ko nije… e JBG)

A sliku sam maznula odavLen, gde ima i nekih mudrih misli 😀 

http://www.mr-gog.com/smesna_strana_det.php?id=7

45 responses to “Twittujem na blogu… može mi se :D

  1. Ma ozbiljni smo skroz. Vidiš da ti je Матрикс већ направио и бизнис план. Још ако су ти гласовне могућности добре, водимо те следеће године на „Србија има таленат“.

      • Chat mi je nešto suviše brzopotezan. Blog kao nešto uvažava ono „ispeci pa reci“. Mada, sad je pitanje da li bolje „peći pa reći“ ili izbaciti onako živo pa kome se svidi… Peći ili ne peći? – the question is now.

Оставите одговор

