Eeee moji seljaci….

Ovih dana sam na odmoru, što mi daje dovoljno vremena da obiđem i pijacu. A pijaca.. milina…Nema šta nema. Oćeš nešto crveno, imaš crveno, hoceš zeleno… samo napred, može i nešto žuto, pa belo… Od svake boje po malo da bi se zadovoljili apetiti ukućana.

LM… odem ja juče,  i kao po običaju, krenem od krompira…

 Pošto.. tol’ko… Daj! I tako od tezge do tezge… Napunih torbetinu. Cene … šta da kažem, ne pratim pa ne znam. Meni sve deluje nekako jeftino. Cvrc! Ponela 3.000 RSD… vratila 70 din. Pa kako????  Ništa meso, ništa mleko, ništa hemija. 

Da l’ sam ja budala ? A lepo sam se zarekla, neću da ponesem više od hiljadarke, ne prave mi se zalihe, i onako svašta istrune.

Ma, to sve nije bitno.. da je prvi put pa da se zabrinem, nego redovno istresem sve, pa nikad nemam za cigarete u povratku.

Nego… šta me jede…

Što bre kad uzmem 6 glavica luka.. uvek me pitaju može još jedan za kilo?? Ili, može i mirođija pa da bude sve 50?? Uzmi još jedan veći paradajz ili dva manja pa da bude…

Ne može!!!

Šta će mi mirođija ako sam kupila peršun!? Da sam htela I mirođiju, koju btw koristim samo kada spremam grašak, tražila bih, pobogu!

Ja ne znam ni šta ću sa tih 6 glavica luka. Meni je dosta 3! A ovo što je preko, to mi je za „nek’ se nađe“, ako zafali komšiluku ili dobijem napad kuvanja domaćih jela (što je u procentima 3%).

Imate svi neke fcn vage.. elektronske. Lepo, ne morate da se mučite da izračunate koliko je 750 gr luka, 560 gr krastavca itd. Mnogo ste mi se vi razmazili. Za moj ukus i previše. A tek što imate neki besan pogled. Leleeee… I šta ako biram robu??? Pa biram za SVOJE pare, ne za vaše. A vi nemojte da donosite sve i svašta pa neću da biram, nego idem redno… Prosto!

I… zašto vam je krastavac na tezgama suv???? Ajde da čujem, jer.. meni, kad ga vidim onako spečenog prosto dođe da ga nikad više ne kupim.

Zašto su lubenice i dinje blatnjave?? Molim?  Pa ja svakog dana od 18 do 22 h imam pritisak vode ravan IQ moje ribice (skalarke,  za one dvosmislene ). Gde onda ide ta voda?? 

Dobro je da nisu visoke temperature, jer bih dobila i polukuvana jaja sa kojima stvarno ne znam šta bih. Ne jedem rovita! Ni-ka-da!

I što ste bre svi nekako svadljivi? Čim krenem rukom ka robi… sto munja i gromova sine.. a na nos počne da vam izlazi dim???

Nisam ja kriva što nisam budala, hoću za svoje pare kvalitet. Ako od 5 paprika vidim da su 3 šlogirane… šta sikćeš? Šta me gledaš belo i prevrćeš očima?

I da… zašto večito imate crno ispod noktiju??? E taj detalj nikada neću razumeti 😦


Vodeći se tom logikom ja bih morala da budem sva musava od pečata i korektora i prašnjava od registratora a nisam!

Pa dajte molim vas… Higijena i osmeh, ništa specijalno ne tražim.

U zdravlje 😀

7 responses to “Eeee moji seljaci….

  1. U pravu si Sugestivna ,svakom je svoj problem najveći,jedino što do ukusnog zalogaja,uvek ima džombi na prečicama (felerično seme,nepovoljne vremenske prilike,cene i kamate,hedonizam)..Pozdrav.

Оставите одговор

