Twitter kaputt :D

Mislila sam da je svako vreme provedeno na netu, na neki način korisno.

Zato je Twitter tu da me demantuje. Hvala mu 😀

Zašto i dalje mislim da tamo ništa pametno nisam naučila?

Evo taksativno:

 1. znam da čitam novine i bez twittera

 2. tuđi statusi me ne zanimaju

 3. čitam ono što hoću a ne ono što mi se nameće

 4. ne želim da slušam o politici

 5. ne volim prozivke upakovane u šareni papir sa sve mašnom

 6. ne idem u Asterix

 7. isuviše je spor za moj mozak ili moj mozak za njega, tu imam dilemu 🙂 

 8. nisam baš luda ni za fotkama twitteraša

 9. ne zanima me gde je ko u belom svetu ili u kom  ugostiteljskom objektu

10. meni ovo sve više liči na sektu, razlog nepoznat :S

11. ima duhovitih, ali se ne gađamo sa terminima (ovom prilikom posebno pozdravljam @celava_ti_mama i @VelikiMo, pravo su osveženje na netu)

12. definitivno su neki sebe precenili

13. slaba ili nikakva interakcija (što je po meni No 1 ali me mrzi da ispravljam redosled)

14.  svaka škola se skupo plaća a ja ovu platih i još dadoh bakšiš  (10-ak dana po par sati, malo li je?)

15. ipak imam preča posla u životu, što da se lažemo 😀

16. da nabrajam još ili je ovo sasvim dovoljno?

Good bye Twitter… Daleko ti lepa kuća 🙂


15 responses to “Twitter kaputt :D

    • @koza jbg…. mnogo si mi bila zabavna, smejala sam se do suza, ali .. sve drugo me je strašno nerviralo, i … uzalud sam trošila vreme. Ostani takva kakva si, i živa bila još mnogaja ljeta 🙂
      Piši ti ovde, kad ti je dosadno, slobodno 🙂

  1. @Crno ili belo
    E, pa nisam ni ja, i sad mi je krivo 🙂 Pratim ovu malu @celava_ti_mama i umirem od smeha. Jedino zbog nje mi je krivo, ali ono baš, baš… Ma vraćam se, ali ću od sada da biram društvo 😀 Ona je tamo napravila vrlo pozitivnu atmosferu a i nazvala me je virtuelnom majkom, kako dete da ostavim bez kontrole… 😀 😀 😀

    Znači PRVO i OSNOVNO pravilo twitera je.. odabrati prave ljude za praćenje. A ja budala verovala novinarima pa pratila ove što samo čitaju e-novine. Možda se zato to zove „novinarska patka“ 😀 😀 😀

    Eto sad shvatih zašto sam Labilna… danas mislim jedno, sutra drugo… ccc
    Maaaaa, da sam ja živa i zdrava … i vesela pride 🙂 A i vi što me čitate 🙂

  2. Imamo ručni sat, pa sat na zidu, sat na tornju crkve, ili Gradske kuće, peščani sat, sat koji traje 60 minuta, itd, etc, etc! Dakle, meni je dovoljan ručni sat, zapravo – dovoljan mi je blog!

  3. Uživaj sugestivna u životu,nemoj da prođeš kao ja ,jer ovde haraju prokletnici i izrabljivači.Bar imaš lepo društvo,koje nije žedno krvi!!! Sve najbolje!!!

  4. Tviter možete posmatrati kao veliki potencijal za marketing…
    Recimo, ako imate veliki broj Followera, i napišete „Umro xxx, prodajem biciklu“, velika je šansa da ćete je prodati 🙂
    Isto važi i za FB, LinkedIn, G+…

    Veliki pozdrav,
    A.

Оставите одговор

