Net je čudo maaaaaajke mi …

Ma šta čudo, aždaja sa 7 glava, a svaka željna krvi.

Taman kad pomislim, e dosta je više, neću, sve mi se smučilo…. pojavi se još neka novotarija u svetu neta.

Nema šta nisam probala, od chata, preko msn-a, f.b., foruma, on line igrica do ovoga što sada radim… blogujem i tvitujem. Čak nisam sigurna ni da li sam dobro upotrebila izraze.

I, iskreno…i dalje sam veliki zaljubljenik chata. To je bila prva i jedina moja iskrena ljubav u ovoj dimenziji. Sve ostalo sam pokušavala da savladam, ali sam brzo odustajala i nikada se više  nisam vraćala.

Blog i tviter su mi od skoro poznati, i još uvek se trudim da savladam osnovne korake. Čim prohodam i progledam u ovom svom tumaranju kroz blogo i tvitosferu… već vidim sebe na Google + međ’ krugovima, a onda dalje i dalje i nešto novo i jbg… dok ne obnevidim na oba oka. Nego sam prokleta, kucam na slepo… šta će mi oči, neću da nišanim 🙂

Najgore od svega je što za ovo gubljenje vremena ja uvek imam opravdanje. A najbolje prolazi ono… bolje net nego serije, bolje net nego tv, bolje net nego knjiga, bolje net nego san, bolje net nego….

Maaaaa nije nego!  A šta vam još nisam rekla… ha…a pisala sam doduše u jednom postu o tome.

Ja sam zaista htela da se lečim od net zavisnosti. Tj imala jaku želju da mi to potvrdi neko stručno lice. A onda pročitah kako se u stvari leče net zavisnici. Njima se NE UKIDA net, nego se boravak usmerava ka kreativnosti.

AhaM!  Pa šta je ovo nego kreativnost !?!, pomislih ja i živa ostadoh.

A onda pređem malo preko vaših postova, pa se postidim svog piskaranja  i to baš onako junački.

Beše jedan grafit… „Svako zašto ima svoje… jebem li ga“ …  

I dođosmo do toga… zašto vam ovo pišem… Jeb’la mater svoju ako znam. A vi čitajte ako nemate preča posla. A i ako imate 🙂

Samo, da vam kažem nešto u poverenju … Mene ovo što pišem relaksira. I to onako baš, baš 😀 Kako je vama… ne želim da znam 😀

PS   Gledamo se još ovde, malo na tviteru a uskoro i na krugovima. Pa kud puklo da puklo… samo da ne pukne net 🙂

8 responses to “Net je čudo maaaaaajke mi …

  1. E, a kad bih ja znala da kuckam na slepo, gde bi mi bio kraj, nego se mučim, jerbo ne mogu da nadjem cvike,a nisu mi na 😦 glavi. Da ti šapnem-i ja volim da blejim na netu… Prava stvar, strpljiv, ima prostora koliko ti duša želi… da se razmašeš i raspišeš onoliko, a i načitaš. Družiš. Zezaš.Svadjaš. Meni super 🙂

  2. Ooooooooo da, potpuno te razumem! 😀 I bolje net nego tv 😛 Blog definitivno relaksira i kuckanje svojih postova i citanje tudjih, a hvala Bogu ovde ima mnogo dobrih postova za procitati i sjajnih blogera.

Оставите одговор

