Zašto ne volim poeziju i prozu, a Boga mi ni poemu…

(Unapred se izvinjavam onima koji se bave ovom tematikom, nije namerno, al’ mi došlo da kažem.)

Zato što ja to ne razumem!

I trudila sam se, zaista. Pokušavala da ukapiram zašto neko piše tako uspravno, pa podeljeno na stihove, strofe… Maaaa… ne vredi. Ne kontam. Dok ne vidim rečenicu od početka do kraja, sa svim znakovima interpunkcije, ne priznajem ništa. Još ako neko piše i haiku…. QQ  😦

Maločas se našalih kod blogerke Crno ili belo… Ispravila sam njenu pesmu i verujem da se nije naljutila.

Ako je još neko raspoložen da mu ispravljam i vedrim pisanije… neka se javi, slobodno 🙂 Cenovnik će uredno biti objavljen na twitteru,  po stavkama 😛



10 responses to “Zašto ne volim poeziju i prozu, a Boga mi ni poemu…

  1. Sad ću sve da ti kažem!
    1. Nisam htela dada ti priznam, pocrvenela sam od muke i tvoja olovka crveno pisala Crno ili belo. 😆
    2. Tvoj blog danima obilazim, zato što sam ljuta, primetila si? 🙄
    3. Meni uvek da ipravljaš za dž ako hoćeš da se odljutim i preporučujem te drugima. 😉
    P.S.1 Ti si latentni poeta… 😀
    P.S.2 Čat ti pokvaren 🙂

    • Sve sve…. ali što me udari tamo gde sam najtanja… U chat!!! Ovo znači samo jedno … WAR! 😀
      Od sada za tebe sve za DŽ 🙂 Ima bre ja u red da te dovedem… počećeš da navijaš za Zvezdu 🙂

Оставите одговор

