Kako sam doživela Twitterašku zajednicu…Ili… “ Ko je koga ‘ebo a ko je koga treb’o“


E vala, svega sam se nagledala. I tuđih statusa, i tuđih slika, nekih čudnih mapa kojima obaveštavaju „zajednicu“ gde su u tom trenutku, naslušala muzike raznorazne, ništa po mom ukusu …

Sve u svemu, ništa korisno (odmah da se ogradim… za sada).

Lažem, upravo se setih, ima par lepih blogova koje ću od sada da pratim.

I da ne zaboravim još i ovo…Upadoh u sred lova na vukove. Ili vookove… ili jeremice, sundjer bobove….

‘ebo mater ako znam koja je poenta tog twitterašenja, samo… ja ostadoh zbunjena.

I, nije to loše, tako sam bar shvatila da nisam luda. Da l’ sam ‘ebena… vreme će pokazati svoje.

Ali… kako sam prokleta,  pratiću ja to i dalje… čisto da ne ispadnem „glupa u društvu“ pa  šta košta… da se plati.

Mislim, neko će da plati… obrazom, novčanim jedinicama, naslovnom stranom u nekim e-novinama, zatvorom… dijarejom… šta ga znam 😦

Da se razumemo…Ja para nemam! A kako vidim, i sa živcima sam sve tanja 😦


PS  Da ne bude kako ih ogovaram iza leđa, puštam blog u tvit i palim na chat 😀 😀 😀 

20 responses to “Kako sam doživela Twitterašku zajednicu…Ili… “ Ko je koga ‘ebo a ko je koga treb’o“

    • Pazi, možda treba vremena da se shvati 🙂 Ali, na par vapaja da mi kažu o čemu se radi, ostadoh bez odgovora. Komentar jednog člana te zajednice na ovaj tekst je bio… nisi bila na tvitap. A šta je tvitap? Ne dobih odgovor, nego je prosledio drugima pitanje, a odgovora NEMA 😦 A šatro… društvena mreža. Mis’immmm… ne kontam još, ali .. provaliću, kad-tad! 🙂 Sreća pa imam Google 😀

      • Ne treba mi neko posebno vreme da shvatim da su sve zajednice, pa i ova, kao i sve zajednice bilo gde. Ima jačih i slabijih, poštenih i nepoštenih, ludih i normalnih, grupisanja, podvajanja… 😆
        Zato ja pratim ako to može da se tako nazove, jer se slabo uključujem, mali broj odabranih… 😉 😀

    • Pročitala sam i slatko sam se smejala 🙂 Upravo si me prekinuo u pisanju novog posta na temu… „Šta sam u stvari htela da kažem“, ali… odustadoh ovog momenta. Ispašće da se pravdam, a ne znam ni sama zašto, ni kome 🙂 Ovo je moj lični doživljaj i neka tako i ostane, samo me nervira što je mnogo ljudi pročitalo post, a niko mi ne reče šta je twittup 😉 Zato… .Google is my best friend 🙂
      I još nešto za kraj, odužih baš 🙂 Ljudi treba da komuniciraju, na svim nivoima, i da se uvažavaju. Ništa ne košta, a nekome može puno da znači. Eto ! 🙂 Prijatno veče ti želim 🙂

  1. Zabavno je ako ne pratiš kojekakve budale. Mada, tolerancija je čudo, vremenom naučiš i većinu čudaka da ignorišeš i da filtriraš ono što valja. 🙂

    Ukoliko hoćeš objašnjenje za tvitap, imaš moj članak pisan drugog jula…u principu, tu se sastajemo, besplatno je da dođeš (često neko plati i piće, pa i hranu) i super je. 🙂

    • @Iva Ostavila sam komentar na tvom blogu vezano za twitter, a o blogovanju ću sutra, mada sam ga već jednom čitala. Treba mi malo više koncentracije. U svakom slučaju, hvala na svemu 🙂

  2. Srećno ti bilo 🙂 . Meni nekako sa svakom novom mrežom sve tužnije kud ljudi beže i sve jača potreba i želja da hodam po stvarnoj zemlji koja miriše. Ali, sve manje ljudi za to ima vremena i volje od silnih fejsbuka, tvitera, gugl pluseva isl.

    • Znači… devojke…. grupno farbanje u Schwarzkopf No 1, pa kad im utrčimo.. ima da pevaju sve u 16, i šta je tviter, i čemu služi, i šta je tvitap, i ko je to vuk, a ko vook, ko je elita a ko nije… i šta je bamboocha… shokata…. ma sve!

  3. „Elita“ se plaši da ne dođe do pauperizacije srpskog tvit prostora…
    Evo šta je najvažnije, ali nemojte to nikome reći:
    „Ako hoćete da vam se tvit pojavi na tajm-lajnu nekog haštaga, čime postaje čitljiv onima koji su zainteresovani to da čuju ili imaju slične afinitete, onda obavezno u okviru tvita morate ukucati i naziv željenog haštaga, sa prefiksom „taraba“ (#).“
    I tako… Ima tu još fora.
    Tvitap je skup tviteraša, uživo. Kao prava žurka. Ne trebaju pozivnice. Samo pratite nalog @tweetupBG i tu ćete pronaći informacije o sledećem skupu. Neki pripadnici zajednice i šire narodne mase hejtuju ovakve skupove, s obzirom da se na njima pojavljuju i neki političari, biznismeni, čak i ministarka. Nikad nisam prisustvovao, ali ovoliko sam shvatio.
    Ma samo budite strpljive i cool. Evo ja. Imam nalog već mesec dana, ne poznajem nijednog aktivnog tviteraša i za sada imam jednog realnog pratioca (Iva). Ali baš mi je dobro.
    Pozdrav od usamljenog tviteraša

    • Hvala Bojane 🙂
      Ovo što si nam rekao ostaće najskrivenija tajna 😀
      Vidi, da sam htela da tviteraši čitaju moj blog, sama bih ga „tvitnula“ do sada milion puta. Lično mislim da je ta vrsta egzibicionizma meni još uvek strana. Ne računam ovaj post, jer, ako sam ih već uzela u usta, red je da i oni budu obavešteni. Mislim…. ne ide da ih ogovaram iza leđa.
      Ma, ništa strašno ja nisam ni rekla, nego jednostavno ovo je bio „opšti dojam“ a ocene za „tehničku izvedbu“ slede …
      Ovaj tekst je pre svega blagi bunt zbog propagande kako je Tvitter društvena mreža. Šta su onda neki od nas… izopšteni iz društva? Šta to treba tamo da se uradi da bi se dobila dvosmerna komunikacija? Koja je to mantra, koja tajna reč, koja taraba (#)? Kao što rekoh do sada više puta, možda twitter i nije tako loš.Ali ga ja još ne videh u punom sjaju 😦
      I dalje tražim smisao tviterašenja, i iz ovih stopa idem tamo. Čitamo se 🙂

  4. Dobila si dobre odgovore na svoja pitanja.
    Evo i ja da dam mali doprinos:
    Twiter je drustvena mreza koa sto je i Fejzbuk sa malim razlikama. Ogranicen je na 140 karaktera u koje mozes da stavis link ka nekoj slici videu i slicnim stvarima… Mozes da pratis koga zelis i isto tako da ne pratis one koji tebe prate.
    Nemas potrebe bilo kome da se nameces, ali imas mogucnost konverzacije sa svima koji koriste twiter i koji zele da uzvrate konverzacijom ( ne i pratnjom…).
    Druzenja twiterasa su lepa i cesto idem. Upoznao sam predivne ljude sa kojima redovno komuniciram. Svima preporucujem ista. Pruza se mogucnost da razgovarate sa ljudima i kazete sta zelite i da vas oni cuju, odgovore i svasta nesto.
    U svakom slucaju, svima preporucujem Twiter. Svi imaju istu sansu, polazne osnove i mogucnost ostvarenje odredjenih interesa. Ukoliko je interes samo uzivanje, prava prilika za to postoji jer ima predivnih i mnogo inteligentnih ljudi pa svaki put mozete citati njihove twitove.
    One lose filtrirate i kreirate svoj timeline kako bi uzivali na njemu.
    Sva je prilika da kao u realu, birate svoje drustvo i samostalno kreirate svoj twit zid.
    Ako nemate interesa, niti uzivanja, ne idite na twiter, ali ni na druge mreze koje vas smaraju.
    Ako ima pitanja, rado cu odgovoriti. Veliki pozdrav od Deke !!!

    • Blagodarim 😀
      Nisam još provalila ni blog, pa da te priupitam… šta je RSS i kako da na svoj blog roll postavim blogove koje želim da pratim? Unapred zahvalna 🙂
      PS…. gledah te maločas u onom balonu 😀 😀 😀 gori si od deteta :)))

  5. Повратни пинг: Blogomanija.me konferencija 7.-9.12.2012. – Blogovi su dobro, hvala na pitanju | Dragan Varagić Blog

Оставите одговор

