Živa nisam, pola me nema… :S

Nešto razmišljam… Kako neko uvek ima komentar i pametan odgovor na sve? Naglašavam ovo pametan… zatrebaće na kraju posta 🙂

Razume se i u politiku, i u poljoprivredu, u gastronomiju, ekonomiju, astronomiju, kvantnu fiziku… a Boga mi i mehaniku, pa u rezervne delove za svašta nešto, VIP-ovce, IT,  politiku na Bliskom Istoku etc…

Pitanje za danas glasi:

KAKO NADMUDRITI POSLODAVCA I PROĆI PORED KAMERE NEOPAŽENO, ZARAD BORAVKA U PRIRODI U TRAJANJU OD 1-2 h O TROŠKU DRŽAVE

(a sve u zdravstvene svrhe i radi poboljšanja produktivnosti na radu)?


1. da ponesem rezervnu garderobu, pa kad izlazim/ulazim  da me ne prepozna ni Bog otac, ni ovaj biološki?

2. da kupim periku i/ili šešir sa velikim obodom i naočare sa zatamnjenim staklima?

3. da kupim sprej za grafite, isprskam kameru, boravim u prirodi, vratim se…(ko će posle da skine sprej?)

4. da na kameru na kvarno bacim neku kesu/tkaninu, pa da izgleda kao  da je nestala struja?

5. da napravim sliku manjeg formata, zalepim na  kameru i opravdam prisutvo u stilu… jes’ da nisam bila u kancelariji, ali sam bila u vidokrugu objekta, čekala stranku da mi donese „uplatnicu„?

6. da se smuvam sa portirom pa da na kratko isklj/uklj kameru?

7. da se smuvam sa sva 4 portira?????  QQ (ja sam stara i bolesna)

8. da smuvam direktora? (kako će onda da me pusti, vazda ću da mu budem sumnjiva)

9. …

I tako…čekam ja da mi neko od ovih što su pametni osmisli taktiku.

Venem bre u onoj kancelariji, tamo sam prisutna fizički, a duhovno tamo u prirodi…  čuda pravim…

Taj moj „rad“ svakako narod plaća, radila/ne radila. Pa kad već narod plaća, nek bude i veselo…bar nekome 🙂

Očekujem  da se oni pametni  s početka priče oglase nekim konstruktivnim predlogom.

Može javno a može i u „ćoravu kutiju“.

I tako… ja živa nisam, a pola me nema kad samo pomislim da ću i sutra da čamim u kancelariji kao osuđenik, kome su oduzeta sva ljudska prava (povratak prirodi, pravo na pušenje, pravo na sport i rekreaciju, meditaciju… konsolidaciju…)

Ovakva, ne služim ni Bogu ni narodu 😦

Pa jel ovo lepa slika!? Mis’im stvarnoooo….

One response to “Živa nisam, pola me nema… :S

  1. Da li ovo odsustvo komentara znači da se pametni plaše činjenice da su pametni,hm?
    Pravo ribu u glavu! Direktora za m*da, dabome. I portire pride. To je, bre, jedino pametno. Kakve krpe, kese, sprej…ma ‘ajde!

Оставите одговор

