Gde si pošla s’ krmeljive oči i praziluk u kesu? :S

Eeee šta ti je ženska ćud. Smiješna rabota…Hoće žena svuda da gurne nos. Tako i ja…jer i ja sam žena, mis’immm stvarnooo…

Nešto nemam volje da izmišljavam*  ovih dana čime da vas maltretiram, pa tako i dalje čitam tuđe postove. A vi bre.. ne da pišete nego… ne prestajete. Radi li neko od vas? Aman… Eto zašto nama država propade … zbog BLOGERA! 😀

Nego, da se ja ne bih ovde puno zamlaćivala oko propadanja iste (to je proces koji sada ima efekat grudva/lavina) već da napišem šta me muči…

Još da napomenem, da ne bude posle da niste znali. Pišem dok me plaćaju, jer ja za više neću da radim, rešila sam! Što bih ja trošila svoje internet vreme kad imam službeno? I ne samo to.. dobijem i kafu, čaj, sok… sve o trošku poreskih obveznika tj VAS. To upravo znači da vam ja sada krckam pare, vreme, pravim žurku na ganglije, dok  vaši novčanici to plaćaju na početku ili kraju meseca 🙂

LM… koji ja problem imam? Ne mislim pri tom na lični, sama sa sobom VS sama sa vama, nego na socijalno-blogersko-twiterašku tehničku podršku.

Ukratko… treba mi uputstvo za upotrebu bloga. Ako ne postoji može i neka mantra…sve prihvatam 😀

DakleM…

Šta je blog roll, šta su RSS  i ostali SS-ovi, kako da pratim nečije pisanije a da taj neko nije na wordpressu? Šta  je retwit?

Šta je meta? I ko je kome meta? Ili ko kome meće i šta (što je bolja opcija)?

Šta me još muči… Kultura!

Da li je kulturno (kad saznam kako da se nakačim na nečiji blog) da čitam šta piše bez njegove/njene saglasnosti i volje? Moram li da pitam za dozvolu ili i dalje mogu da voajerišem za svoju dušu?

Kako da preimenujem  link ?

PS   Kako se budem u toku dana prisećala šta me još zanima… dodavaću na post. Sada žurim, dosta ste me plaćali za danas 😀

* izmišljavam = izmišljam kako da  vam uđem pod kožu a onda da rovarim, roooovarim… roooovarimmmm, šta ću.. dokona sam 😦 A nisam domaćica :S

6 responses to “Gde si pošla s’ krmeljive oči i praziluk u kesu? :S

  1. jaaao… dobra si ! na blogove ulazis bez pitanja i citas, a komentarises samo ako imas volju da to uradis….
    blogroll ti sluzi da uvrstas one koje citas ili zelis da preporucis drugima…. na kontrolnoj tabli imas gde pise „veze“ to otvoris i kazes „dodaj novu“ …dobijes spisak gde treba da uneses veb adresu te nove veze (coppy gore gde pise http… i paste na mestu gde je dodajes) a iznad toga ime koje ce se videti u blogroll-u…
    e, twitter nemam…. neki od nas ipak moraju da rade….
    🙂

Оставите одговор

