Čiji ste vi, m? :D

Rodiš decu, podižeš  ih isto ili sa neznatnim korekcijama, isto hraniš, pevaš iste pesme, pričaš iste priče… vodiš u iste parkiće, jednostavno gaziš istim stazama, sve misliš usadićeš im deo sebe, prenećeš iskustva, neke stavove…

To mu dođe nešto slično kao kada praviš neki kolač, recimo štrudlu, pa svaki put dodaš, oduzmeš… dok ne nađeš pravu meru, a mera je… kilo brašna, jedan kvasac…ma neeee…. to drugi put 😛

E, šta li se desilo pa sam preterala ili zakinula… ne znam, ali ispade kao da nisu moji… 

Prvo dete, muško, ljubi ga majka… sveee mu teeeeško. Ne kažem ja da sam neka vrednica, ali kad se nešto mora…mora se, pa se odradi.

OK, odbijam ja njemu  to na nezrelost, mušku neposlušnost i negiranje autoriteta, pubertetski bunt i sukob generacija, uticaj spoljašnje sredine, crnogorsko poreklo…

Dobar je on do zla boga, pametan, vaspitan, duhovit, sposoban, samo… leeeenj! (od nabrojanog imamo zajedničke dve stavke, znači… mogao bi da bude moj)

Ovo drugo, žensko, ljubi je majka,  misli… nema niko pametniji od nje na planeti Zemlji. Ma šta planeti…. zašto ograničavati takvu ‘telegenciju … Vasiona cela!

Lenja i ona, još više nego prvopomenuti slučaj, ali zato u školi ređa petice.

Pametna, fina, uredna, smerna, dete za primer.

A što psujeeeeee…(to je jedini pokazatelj da je verovatno MOJA)

Nego, kako kaže naš narod.. nije što su moji (ako su moji)… ali stvarno su … hmmm… ček’ da nađem pravu reč… ZLATNA DECA čija god da su  😀

To majci donose kafu u krevet, peru sudove, idu u prodavnicu, masiraju, titraju, animiraju, teše, bodre… Maaaa… LAŽEM!

Ovo starije ne može čovek da nahrani, da obuje, obuče, natera da uči…da poplaća izlaske…

Ovo mlađe ne može čovek da snabde knjigama (e to je već indikacija da verovatno nije moja).

Čita bre… kao da je neko plaća na sat. Što prvo dete potroši na odeću, obuću, ‘ ranu…ova potroši na knjige.

Razumela bih ja da ona jednu knjigu čita 3 meseca, pola godine… A ona to smlati za dva dana i traži jos! 

Čiji ste vi, m?

Ako nastavte ovako tražiću analizu DNK, po hitnom postupku! Pa šta košta da se plati…

Ako se ispostavi da ste moji… očekujem ručak sutra tačno u 17, kafu u 18,  masažu tabana oko 20, i pare za izlazak.

Vaša potencijalna roditeljka 😀

6 responses to “Čiji ste vi, m? :D

  1. Otkrih te danas. Umal’ se ne šlogirah, rekoh sebi, evo ga moj blogerski alter ego, čak sam neke svoje misli kod tebe pronašla, maltene istim rečima ispisane… Samo, imaš više smisla za humor nego ja, skidam kapu! Mislila sam da ćutim i da čitam, bar dok sve ne pročitam (i ja sam ovih dana veoma dokona). Međutim, ovde više nisam mogla da ćutim, ovde si (zasad) prevazišla i sebe! Svaka ti čast na pisanju!

Оставите одговор

