Poruka predsedniku…

Pročitah maločas tekst, zgodnog nam predsednika, kako „Očekujemo kandidaturu, ali ne menjamo stav o Kosovu“.

U vezi kandidature hoću da istaknem da JA ne želim u EU!  Tamo i onako možete bez mene, kad ste već navalili…

Nego se pitam o kakvom STAVU se radi?

Ja svoj stav o Kosovu imam.

I mislim da je sličan Vašem.

I upravo ću da vam ga obrazložim…

I ja HOĆU da prodam Kosovo, tj ono što tamo imam, ali…kako !?!

Naučite me 🙂

PS  Ah…daaaa… da ne zaboravim 🙂 Kada budete prodavali i nas, da li ćete nas prodavati na komad ili đuture? I da li svi moramo da skinemo gaće ili samo po neko?

Оставите одговор

