Help, help… heeeeeeeeeelp…. :D

Aman ljudi…

Instalirah jeeeeeeeedva twitter, i šta sada??? Kako se bre to čudo koristi? 

Piše tamo na engleskom (ako sam dobro prepoznala) da sada ja treba da pratim nekoga??? 

Prosto se osećam manijakalno čim pomislim na tu ideju 😦

Koga da pratim? 

Da li hoće neko sam da se prijavi? 😀

Ako se neko i prijavi, da li trebam da mu platim ili samo da se zahvalim?

Ako se plaća… pozdravilo me, ako se zahvaljuje… unapred zahvalna 😀

Ako nekoga pratim, da li će nečija žena/devojka da mi šalje preteće poruke na istom?

Ako nekoga ne budem htela da pratim, da li će da se uvredi, da mi zameri…?

Da li postoji skraćeni kurs za početnike i koliko košta?

Da li se plaća u čvrstoj valuti i da li prihvataju opciju „dođem ti … maaaaaajke mi“?

1000 pitanja… Ma bolje da sam se obratila Hiljadarku… lično! Kažu … taj/ta  zna gde đavo spava 😀

Odoh da spavam, zabole me glava 😦

4 responses to “Help, help… heeeeeeeeeelp…. :D

Оставите одговор

