Testament…

Naleteh maločas na jedan sajt,  gde  onako iz pozadine pa pravo u lice idu pitanja…

Tražiš posao!?Ideš na more!?! Vadiš zub!?! Planiraš venčanje!?! Pišeš testament!?!

Ne tražim posao…  već imam jedan, i njega mi je preko glave.

Na more neću, možda na planinu.

Zub ne vadim još, ne staj mi na muku!

Što se venčanja tiče, isplanirala, obavila…

Šta je ostalo …. Testament!

OK… Ajd’ i to da probam… čisto da vidim da li znam.

T   E   S   T   A   M   E   N   T

JA, Labilna, pri pomućenoj svesti i ne baš zdravoj pameti, dana 20.06.2011. godine u Blogosferi, uz prisutne svedoke, moje slučajne čitaoce, izjavljujem sledeće:

Od pokretne imovine imam sebe… Još uvek se krećem, bez pomagala.

Od nepokretne imam dva američka plakara, jednu kuJnu boje maline, sve ostalo je mobilno.

Od životinja imam 3 (i slovima tri) ribe skalarke i 1/4 kutijice sa hranom za dotične.

Od voznog parka nemam ništa, znači nema voženja o mom trošku i za moj račun.

Imam neke biljke, jednogodišnje i jednu višegodišnju koja je ove godine prvi put procvetala… valjda od muke.

Od garderobe imam svašta nešto… od kasnih 70-ih do ranih 90-ih… veličine uglavnom XXL

Od obuće… ništa italijansko, sve made in CHina.

Od gotovine nemam ništa.

Od kredita jedan stambeni i dva potrošačka (pare potrošila odavno)

Od nickova imam sve,  od A do Š, dobar deo je registrovan… Password ostavljen kod advokata u sefu.

Od msn-ova takođe od A do Š, znači… 1 nick = 1 msn (mail)

Od sitnog inventara imam jedan polovni lap top, prilično eksploatisan, ali i dalje u funkciji.

Sve gore pomenuto ostavljam onome ko me odvede na Maldive, 15 dana o svom trošku, za mog mi života.

Valjalo bi da požuri, jer ni Maldivi neće duže od mene

Maaaaaaaaa….kad pogledam… meni ovo liči na Ugovor, ovako iz daleka…

5 responses to “Testament…

  1. Vodila bih te al’ nemam za Maldive, opet idem na Ohrid, pa ako si za ti ‘ajde… 🙂
    Nego, ne mogu oči da odvojim od tvog avatara, taman mi nabacuješ osmeh pred spavanje.

  2. Баш ме занима како би овај текст изгледао данас.
    (Додуше, можда има верзија из 2012, кренуо сам од почетка односно од краја.)

Оставите одговор

