Ti ru ri ruuuu…

Niko na ovom svetu  nije nezamenljiv.

Mnogi daju sebi za pravo da misle da su jedinstveni, neponovljivi, nezaboravni, posebni… AhaM!

To što TI misliš da si nezamenljiv, je TVOJE mišljenje. To što ja ZNAM da jesi, baš koliko i JA, eeeee…to je živa ISTINA.

Svi smo mi nečija deca, ili već imamo svoju decu, pa tu kategoriju neću ni da pominjem… tu zamene NEMA. To nam je tako, i šta ćeš, naši su… 

Sve drugo je idi mi/dođi mi… Ili, u prevodu,  sad te/me IMA, sad te/me NEMA.

Kad je virtuelni svet u pitanju, hm… e tu je malo drugačija igranka.

Sad te ima….pa kad mi dosadiš ili ti dosadim te nema, pa se ti setiš pa promeniš nick pa te opet ima…pa ga promenim ja, pa te opet nema… pa onda ti …. maaaaa…

Hoću da kažem sledeće…

U ovoj dimenziji ima nas svuda, sa jednim ili više nickova, sa jednim ili 50 msn-ova, profila na f.b. i twitteru, a u stvari smo ZAISTA jedni, jedini, jedinstveni, neponovljivi, srećni i tužni, raspoloženi ili nadrndani, razumljivi, nerazumni, čitki i nečitki, pismeni i nepismeni, iskreni i lažljivi, svoji ili tuđi…. ‘vaki i ‘naki… 

I sve to deluje prilično zbućkano, ali … neka, ima to svojih draži. Sami smo odabrali ovakav način predstavljanja i eto nam ga, pa kako se ko snađe 😀

Da ste mi vi ŽIVI i ZDRAVI, i ja zajedno sa vama i….ĆERAĆEMO se… po svim dimenzijama 😉

One response to “Ti ru ri ruuuu…

Оставите одговор

