Šta se sve danas poklanja…ccc…

Eeee… šta još neću da čujem za života…

Vraćam se danas sa posla, koleginica me vozi dobar deo puta i ćaskamo. Pretresle smo sve, od današnjeg dosadnog dana, preko  dece, vremena, planiranja godišnjih odmora… do depilacije.

E kad dođosmo do depilacije tu se priča rasplamsa.

Ko bi rek’o… Dlake ko dlake, šta tu ima da se priča…

Ma, od dlaka je sve i krenulo! A otišlo Boga mi… predaleko. Da ne pravim preveliku uvertiru, evo kako je bilo…

Moja koleginica bila na depilaciji i masaži. I dok se ona tako tretmanisala, čuje priču iz boksa pored…

Priča žena… operisala usmine. Kaže… nisu više u modi ove normalne, kakve je Bog rekao,  nego to „malo da se reparira“ pa da izgleda kao kod bebe!?!

Tu moja koleginica samo što ne pade sa stola. Sluša i ne veruje.

Kaže dotična iz boksa pored… „To je bio rođendanski poklon.“

A ova moja ludača ne mogade da odćuti pa pita: „Čiji?“

I popi iste sekunde odgovor: “ Kako čiji… pa njegov !“

Ajooooooj… sunce ti ‘ebem… Sve sam čula al’ da neko muškarcu poklanja operisanu p****… eeeee to ne čuh 😦

I kakve bre bebe??? Ne vređaj bebe, bolesnice bolesna! Bebe su simbol nečega nevinog i nežnog, lepog, plemenitog…

Ne guraj svoju izdepiliranu, operisanu i verovatno vrlo pohabanu ženskost međ’ bebe, jesi čula???

Pa što usta ne operisa? Što jezik ne amputira? Što ti neko mozak ne odstrani?

Jesi li ti čula ženska glavo za parfem, knjigu, vino, putovanje…?

Svašta…Kakvo je vreme došlo,  ona će od njega za svoj rođendan da dobije produženi penis…garant!

Jedino što mogu da zaključim iz gore napisanog  je sledeće:

1. da savremeni pokloni pulsiraju 

2. da se očekuje reciprocitet darova i

3. da dugo nisam bila na depilaciji, jer da jesam ova priča me ne bi iznenadila.

Ende!

One response to “Šta se sve danas poklanja…ccc…

Оставите одговор

