Šta je pravo bogatstvo…

Znam ja odlično šta je pravo bogatstvo na globalnom nivou:

Mene zanima bogatstvo na mom nivou. Znači… tražiti na Google-Tu pod „prizemna“. Šta nađoh… prizemna kuća, prizemni apartman u Bijeloj…etc

OK, znači treba definisati nivo. Koji??? Mentalni? Psihofizički? Finansijski? E do moga… Mnogo parametara odvećšće me u još veću agoniju. Nego, ajd’  da uprostim…

Šta je to što me prvo učini srećnom, čim oči otvorim?

Da li je to sunce koje okupa moje sneno lice 😀 , ili plavo nebo koje čini da postanem lepršava i poželim da poletim (Bože me sačuvaj i daleko bilo, još sam mlađana za let), miris tek skuvane kafe (za divno čudo, upravo shvatih da kafa nUme sama da se skuva), možda cvrkut ptića (ha, ha… ptića), miris cveća, zvuk bumbara, klepet krila …

Jok brate mili… JOCK! ŽIVA SAM! Pretekoh još jednu noć. Dušmani, da znate, kašiku još nisam bacila… Strpite se, možda do sutra… Pa nije vam stala krava na rep… A do sutra ima još cca dovoljno vremena da napišem još jedan post, da odem bar na jedan chat, usput da odradim svih 8 h na poslu, potrošim jos 2 u prevozu, odem na roditeljski sastanak, obavim bar 5 telefonskih razgovora, izogovaram sve do kojih mi je stalo, istresem se na decu… po default-u, spremim još i nešto da se pojede… I tako…

Šta ste iz ovoga mogli da saznate o meni? Sledeće:

– da uredno plaćam pretplatu za internet

– da sam zaposlena

– da koristim gradski prevoz

– da imam dete (decu)

– da uredno plaćam i telefonsku pretplatu

– da volim da ogovaram

– da imam sa kim da popričam

– da ima šta i da se pojede i

– da sam ŽIVA!

E, sve ovo je pravo bogatstvo… Meni doduše 🙂

PS  Još i da sam zdrava… 🙂

6 responses to “Šta je pravo bogatstvo…

  1. Lajk za numeru,u vezi očitih primera o bogastvu (duhovno i materijalno), ja sam za opciju deca su najveće bogastvo! Bilo i biće. Radimo i MI ovde, jedino nemamo gradski prevoz, a i vazduh je čistiji.
    Sam život, je nažalost pun prepreka zbog persona koje upoznate NEPLANIRANO!
    Odoh sad, da se ispričam sa mojim precima , i da ih zamolim da sačuvaju bar moju decu od takvih MOĆNIKA!
    Pozdrav za“ Sugestivnu“ i želim joj prijatne trenutke u okruženju sa onima koje najviše voli i poštuje.
    🙂

Оставите одговор

