Poni, ja i butan boce :)

Kažu, nema muškarca bez 100kg… Slažem se.

Kažu i nema muškarca bez metar i devedes’… I to se slažem.

Zamisli jednog od 190 cm/100 kg… paaaa.. milina bre!

Uglavnom mi se nakače muškarci koji su, bože me ‘prosti… patuljastog rasta. Kao poni, samo u čovečijem izdanju. U firmi sam već poznata po svojoj kolekciji patuljaka. I sve to nema neke veze, neka su i niski, i onako sa njima izlazim samo na kafu. Međutim, i pored toga, nemaju bre brateee milosti. Da li  leče  komplekse, šta li…  uglavnom, ničim izazvani… nađu meni manu. Meni!?! 

Daleko sam ja od savršenog, da se razumemo. Ja sam u stvari egocentrik bez pokrića… Ali kooo te bre prijatelju pit’0 za mišljenje ? S’ kim se ti grudvaš, života ti? Ko te dir’o pa si mene naš’o da ‘ebeš??? Moreeeee…

Zašto ovo pišem? Pa evo ‘vako …

Izađem ja tako jednom na kafu, sa jednim (reklo bi se)  normalnim muškim primerkom. Pre nego što smo se videli, ajde kao razmenimo fotke, radi prepoznavanja jer, ne ide jel’te da nosimo kUranfile. Ma, izlazim ja uglavnom  na neviđeno, al’ ovaj navalio da mu se prikažem,  k’o Gospa iz Međugorja, još mi samo suza falila. Pita me, onako kao spontano, koje sam visine…Ja mu odgovorim DOVOLJNE! A opet razmišljam u sebi… čim pita za visinu, mora da je nizak… MORA! Ajd’ nađem sandale sa nižom petom… 3cm.. da ne štrčim puno. Jes’ da mi se doope vuklo po zemljici crnoj, ali ajdddd.

Nađemo se mi, ja k’o i vazda srdačna, pričljiva, jem’ govna kao da me plaćaju za tu rabotu, i uz priču, malo po malo… počne PONI da me muva… Gledam i NE VERUJEM! Iskuliram ja to, pravim se blesava, mada je bilo više nego očigledno da me NE ZANIMA.

Jeste da mogu da ga nosim u zubima, jes’ da je niži za glavu, jes’ da nije nikakav, jes’ da sam za njega avion bre…Ma šta avion, spejs šatl! Al’  što on meni reče  da imam noge k’o butan boce !!!!!!!?

Čije su bre noge k’o butan boce??? Ček ja da ti  nešto prvo kažem, prijatelju moj do maločas virtuelni…

Možda MOJE noge, iz TVOJE perspektive zaista i liče na butan boce, ali… što ja tebi ne rekoh ništa, nego ćutim i pravim se fina!? Za čije babe zdravlje!?  Moje ne… umrEle su obe, a ti si tvojima sigurno i ime zaboravio! Rekoh li ja tebi da ti fali 50 zuba u glavi, jedno pola metra u visinu i rep od ponija umesto kose!? Pa gde mene nađe da ti lečim  komplekse?? To što si ti zamišljao da ćeš da naletiš na Milosku Veneru je TVOJ problem. To što sam ja mislila da ću da popijem kafu sa nekim ko je NORMALAN  je MOJ problem. Nego da se mi razilazimo na vreme, jerbo će neko da strada! Nasta tišina…

PS  Postali smo dobri prijatelji. Povremeno mi pomene butan boce, a ja njemu perspektivu, tek da evociramo uspomene na prvi susret.

14 responses to “Poni, ja i butan boce :)

  1. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

Оставите одговор

