Sećanje uz kišu…

8 responses to “Sećanje uz kišu…

      • NIšta mi ne pričaj na tu temu. Imamnekoliko takvih problema – poskidanih pesama. MOžda nije loše (ja to sebi redovno radim) da sedneš i pokušaš da odmotaš film. Sedneš, čitaš i razmišljaš, pa ako se setiš, setiš se… 🙂

          • MA kakvi proš’o voz! Jedna od stvari koje mnogo volim je da ako učestvujem u razgovoru na temu o kojoj sam pisao, obavezno stavim u raspravu link na svoj tekst: Tako da nema prošlih vozova. 🙂

          • U pravu si, ali ja to ne umem 😦 Možda sam tek u prošlom postu postavila vezu ka nekom koji je imao veze sa pričom, a mučila sam se… ne pitaj 😦

          • Za sve što ne umeš, javi se. Ovaj sistem sve manje je nepoznanica (ima tu i tamo ponešto što nije jasno, ali ovladavam. Javi kad treba pomoć. Imaš moj mail na blogu. 🙂

Оставите одговор

