Ko mi mak’o tašnu…

Počinjem izgleda da shvatam čemu služi blog. Došla sam da se iskukam. Kukala sam i žalila se svima juče…. danas je red došao i na VAS.

LM… subota popodne…

Kod mene u gostima sestra sa klinkom. Opalimo po trač partiji…od familije, preko prijatelja, udvarača, četera do blogera. Kafa, cigarete, smeh… bla bla blaaaaa…. mala hoce napolje…. ajd’… Vrati se malena… nas dve i dalje u svom svetu, malena JopeT izadje….E sad, evo bitnog detalja koji sam ukapirala tek sutradan. Kad je ulazila nismo je čule, čulo se samo zatvaranje vrata. Da ne davim… ispratih goste.

Sutradan htedoh da načnem novu paklu cigareta…Kad ‘oceš Q… Nema tašne! Prevrnem kuću misleći da sam je negde spontano spustila. Prevrnem kuću još jednom sa ćerkom. A-a… NEMA! Premotam film… setim se malene kako je nismo čuli da ulazi… Propitam ja malenu telefonski. Kaže dete… vrata bila odškrinuta…

Eeeeee, u tom grmu leži zec! Neko je u međuvremenu maznuo tašnu (koja je btw bila na cipelaru, na korak od ulaznih vrata) sa SVIM dokumentima, ključevima od stana, karticama, čekova komada 1, i  jednim parom skoro novih cipela. Beše tu i neraspakovanih čarapa komada 2, crne i braon, za svaku priliku (o čarapama i doživljaju iz Maxi-ja drugi put).

Sve ja to alalim….nego… nema CIGARETA!!! A po analogiji stvari… novčanik u tašni biJo… znači nema ni PARA!!! Eeeeee…’bem ti život…!

Skupim neku siću po kući za cigarete i žvake, ode dete donese… I ja, šta ću… sedi, duvani, kafeniši i tako…izjadam se svima. Pa mi i to bilo malo… odem na chat. Slatko sam se smejala komentarima mojih sagovornika. Kasnije ću da iskopiram prepisku, sada mi se još spava.

Kartice sam u međuvremenu odjavila telefonskim putem, a mogla sam i da ih ne odjavljujem. Možda bi se lopov sažalio i uplatio neki dinar… Tačno se obrukah 😦

Sve u svemu, morala sam da svratim i u policijsku stanicu da mi daju potvrdu radi izdavanja novih dokumenata. A tamo… bolje da ne pričam…Beše oko 19 h, a oni kao da su se tek probudili. Razbarušeni, podbuli i u prilično smrdljivom okruženju. Da l’ su se izuli… da l’ su jeli suljpa… đavo bi znao.

Danas sam uzela dan od godišnjeg, menjam bravu na vratima i evo jadam se i vama… Saaaamooooo…. nemoj da me je neko slučajno tešio! Neću da razglabam na tu temu, bilo pa prošlo…

Show must go on…

3 responses to “Ko mi mak’o tašnu…

  1. strastveni pusac uvek ima u steku par paklica za vanredne situacije
    ja svoju ratnu rezervu vesto cuvam jer sam jednom ostao bez cigaretu u noc i tabao pola grada da nadjem prvu i jedinu prodavnicu koja radi non-stop

Оставите одговор

