Eureka! Copy/paste…

Voajeri… NAVALITE !

Mala šala… sorry :)
 Samo proveravam šta prolazi a šta ne :( Da ne bude kako ste došli a da ništa interesantno vid`li niste… evo, pa se i vi čudite i neka i vama jeza prođe kroz kosti…

Isus je vanzemaljac…

Објављено април 24, 2011 од стране labilna

Sinoć beše na tv-u neki film…

Ja samo bacih pogled, kad tamo Isus… lično! Lep, visok, onako kežual tip skrozzzz… Što jes`…jes`… bio baja.

E sada… pošto ja baš i ne verujem nešto u te bapske price, o tome kako je sve počelo od njega ili pre njega, ili šta ga znam, nastavim da radim to što sam radila ali se setih…

U nekom filmu, nekada davno, taj isti Isus je narodu u sred pustinje davao ribu , onako spontano… sa neba!?! Pa se zapitah u trenutku… nije li Isus bio vanzemaljac, ili je imao neke veze sa intergalaktikom. Ne znam… još sam u dilemi…

A da… Hristos Voskrese ! (šta god to značilo)

Isus i sujeverje…

Објављено април 24, 2011 од стране labilna
E, sada, ja objavih maločas to što objavih. Kakve će biti posledice, videćemo… tj neki će videti. Jedino što se nadam je da ću i ja sa svim svojim članovima familije biti medju njima. Eto… Vidimo se :)

Šta ću ja ovde???

Објављено мај 8, 2011 од стране labilna
I ja pitam svašta… Kako šta ću !?
Paaa… da pročitam tu i tamo po nešto, da se nasmejem, da spamujem teme i tako…
Zašto da svoju kuću (čitaj blog) punim đubretom, kad ima dovoljno mesta u komšijinom dvorištu (čitaj Vašem blogu)?
Dokon pop i jariće krsti a ja spamujem… uredno.. po tuđim blogovima.
Dokle ću ovako? Vrag bi ga znao…
Možda dok me neko ne prijavi, dok se ne popnem nekome na glavu tj blog.
Do tada… pustite me… došla mi je žuta minuta!
I trpite me, šta vas košta…
Čitam vas BRE na poslu koleginicama i kolegama, po nekad i ukućanima.
Realno ja vam dođem kao reklama, besplatna… malo li je?A i loša reklama je dobra reklama, bitno je da se širi aber po čaršiji :P
Sve u nadi da ću i ja jednoga dana napisati nešto što može da zaliči na nešto „čitljivo“, čitaću vas i spamovaću do mile volje!
Eto… ja toliko.
A, da…. imam i pitanje:) Kako da postavim svoj životni moto na naslovnu stranu? Ono… da ima trčeća slova, da šljašti, da se rotira, da me svakog trenutka podseća šta dalje.
Unapred zahvalna vaša koleginica po blogu :)

Oči i duša …

Објављено мај 8, 2011 од стране labilna
Nešto mi pade na pamet (čuj pamet!?)Kažu da su oči ogledalo duše. A smeh je lek za dušu.
Po analogiji stvari onda je smeh lek za oči.
Oftalmolozi… evo rešenja! Prepisujte osmehe :)

Moja današnja odluka !

Објављено мај 11, 2011 од стране labilna
Eeee… da mi je neko pričao da će  i ovo da mi se dopadne… ne bih mu verovala, časna reč.
Sve češće boravim međ’ vama i čitam. Jbt, kako je krenulo, neko od vas postaće moj omiljeni pisac… pošto omiljenog još uvek nemam. A imala bih valjda da sam nešto pročitala :( I ne samo da vas čitam, nego i komentarišem. Na svoj način, ali padne tu i tamo po komentar.
Ja sam inače navikla na jedan drugačiji oblik komunikacije gde je akcija jednaka reakciji. Ovde je to prilično otežano jer ti daje vremena da o nečemu u međuvremenu razmisliš, pa napišeš, prokomentarišeš …I onda svi ispadnu pametni, pa fiiiiini, moralni, iskreni, duhoviti …ma prosto da vas poželi neko za prijatelja.
To što ja nisam naučila da čekam, i da razmišljam to je druga stvar. Uvek napišem ono što mi prvo padne na pamet, a posle se „kaaao“ kajem i pitam se da li treba da vam se izvinjavam ili da se pravim blesava.
Pa, iskreno… niste mi ispali iz oka.
Odlučila sam se za ovo drugo… za sada :)

Ex Jugoslovenka…

Објављено мај 13, 2011 од стране labilna

Ko o čemu… ja o sebi. I o vama povremeno… kad mi se namesti.

LM… vidim da nas ima s’ konca i konopca. I to je baš lepo. Jugoslavija u malom. E sada, kad napisah malom … svako ima definiciju svog malog ili male. Moja je sledeća…Možda malo može da postane veliko, ili velika mala…ili …maaa koga briga! Doduše to sada nije tema…(ovaj deo je napisan nešto posle ponoći)

(ovaj deo pišem upravo)

A šta je tema?  #%&$*#&#%# !?!

Ne znam !!! Otišla mi misao … ili šta god…

PS Eto zašto ne treba pisati postove parcijalno. Počeh sinoć i evo kako završih…   De-ba-klom!

Cccc…Doookle ženo… dooookle???

Оставите одговор

