Achtung, achtung :)))

Daje se na znanje …

Prvi se mačići u vodu bacaju, reče nekada neko. Ma nemoj!? Ja moje mačiće ne dam!

Misleći da pišem na ovom blogu, napisah ja svašta nešto… nekih 20-ak mačića. E paaaa… moji mačići su zaslužili da vide svetlost dana. Tj neki su i videli ali  izgleda na drugom blogu 🙂 pa ću sada da pokušam nemoguće. Probaću da spojim blogove. Ako me nema u narednih dan, dva… poginula sam na radnom zadatku. Ko zna… možda me ubije struja dok budem pravila 2 u 1 😛

PS   Ako neko slučajno zna kako se to radi neka me slobodno obavesti   putem ovog medijUMA :)))

6 responses to “Achtung, achtung :)))

  1. da se ne bih pravila posebno pametna Odi ti, sestro slatka, i pitaj Ivana iliti Hiljadarka, taj i ne zna šta sve zna.. 😀
    mada, verujem da ćeš i sama skontati uz malo čačkanja po kontrolnoj tabli.. 🙂

    ako kojim slučajem zagineš, veštačko disanje trenirala i treniram isključivo na drugom rodu, zato nemo’ da se onesvešćuješ u mojU blizinU, kOpito?? 😆 😀

Оставите одговор

